Hantu Puncak Datang Bulan – Filem Kontroversi Indonesia

Hoh? apekah? Tajuk tu betul ke? hoh… giler. sesunguhnya memang dah giler orang2 pilem di sana. Nak bagi laku filem senang jek. Buat cerita ‘sedap’ untuk orang tengok. isk… sila tengok trailer di bawah. konpom tak masuk Malaysia.

Andi Soraya bugil

Andi Soraya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... -->

Masrizal

seorang penulis blog/affiliater/dropshipper/suami/babah yang dikategorikan sebagai househusband. meluangkan masa lapang dengan menelaah mengenai spekulasi serta teori-teori hypnotic yang boleh digunapakai untuk masa hadapan.

View more posts from this author
4 thoughts on “Hantu Puncak Datang Bulan – Filem Kontroversi Indonesia
    1. Rizal

      ntah la … mungkin ada, tapi bukanlah orang yg sepatutnya kot duduk dalam kerusi panas … 'org2 mereka' juga mungkin….

       
      Reply
  1. Juan

    aku citer indon aku semua tengok, sipnosis aku citer indon ni banyak citer hantu, banyak unsur pornografi (banyak sangat – konfem kat malaysia x lepas) pastu terlalu tahyul sangat. Tp still tgk yang best jer la.

     
    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge